Klacht GVB Amsterdam: Tram 1 naar Lelylaan elke dag te laat

Klachtnummer
# 119013
Gebruiker
Klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik mis elk dat mijn trein omdat de tram naar Lelylaan die om 7.57 hoort te komen niet komt en dan de volgende van 8.02 ook niet komt en ik dan om 8.05 een tram krijg. Precies op tijd om mijn beiden treinen te missen.

De oplossing

Ik wil dat de tram op tijd komt. Of op zijn minst dat de trams die op rooster staan komen, nu probeer ik een eerdere tram te nemen en zelfs dat lukt niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GVB Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GVB Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen