Klacht GVB Amsterdam: Twee maal onjuist gedrag trambestuurder Lijn 2

YanaStr

Beste,
Op 12-08 heb ik zeer storend gedrag ervaren door de trambestuurder van Lijn 2. Op 12-08 stapte ik rond 18:30 in lijn 2 richting Centraal Station. Ik werd toegesnauwd dat het te vol was en ik de volgende moest pakken. Er was echter nog genoeg ruimte. Mijne reactie was: 'Sorry, maar ik ben al te laat dus ik pak deze'. Waarop ik al antwoord kreeg dat het niet zijn probleem was dat ik te laat was en dat ik mijn brutale bek moest houden anders zou hij me uit de tram gooien. Ik heb dit maar genegeerd. Bij het uitstappen kreeg ik een bijdehante, uitdagende opmerking: 'Ben je nog boos op me schatje?'. Waarop ik simpelweg antwoordde dat hij een klacht kon verwachten. Waarnaar ik een scheldkanon over mij heen kreeg van meneer. Ik vind dit zeer ongepast gedrag, ik heb er nog de hele avond een rot gevoel over gehad en had vanmorgen buikpijn of ik deze bestuurder niet weer zou tegenkomen. Het was een jonge man van waarschijnlijk Marokkaanse/Turkse afkomst. Zou u hier iets aan kunnen doen?

Ik zou graag willen dat deze trambestuurder een flinke waarschuwing krijgt. Ik betaal gewoon om van A naar B gebracht te worden en wens niet zo behandeld te worden zonder enige reden.

Wij vinden dat GVB Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GVB Amsterdam?