Opgelost door GWK Travelex: Ik wil graag mijn openstaand tegoed terug wat nog op mijn kaart staat.

Harry

Ik heb een GWK Travelex cash passport, die heeft een houdbaarheids datum en deze is vervallen, echter hier staat nog een tegoed op van 87 Euro, ik heb al diverse pogingen ondernomen om dit geld terug te krijgen, maar ik wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik wil dat het openstaande bedrag op mijn bankrekening wordt terug gestort.

GWK Travelex
    Geachte heer Dijkstra, hartelijk dank voor uw klacht. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat u onze dienstverlening niet als positief heeft ervaren. De klacht kunt u sturen naar klantenservice@travelex.com zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, GWK Travelex
    Harry
    Ik heb al meerdere keren mijn probleem naar klantenservice@travelex.com gestuurd en daar krijg ik telkens weer te horen dat ik gegevens op moet sturen, ook dat heb ik al meerdere keren gedaan en als ik dan bel wordt er weer doorgegeven dat mijn gegevens niet kloppen, het enige wat ik wil is dat mijn bedrag op de cash passport overgemaakt wordt op mijn bankrekening.
    GWK Travelex
    Geachte heer Dijkstra, wij hebben zojuist uw klacht via de mail ontvangen. Wij gaan uw klacht in behandeling nemen. Met vriendelijke groet , Klantenservice GWK Travelex

Harry
Men heeft alsnog het openstaande bedrag overgemaakt op mijn nieuwe kaart.

Ook een klacht indienen over GWK Travelex?