Opgelost door GWK Travelex: Krijg openstaand bedrag niet teruggeboekt.

content Opgelost
A.C. Rochat

Mijn GWK Travelex Cash Passport is verlopen en ik heb nu de grootste moeite om de resterende USD 47,61 uitbetaald te krijgen.

Ik heb diverse malen gebeld met GWK Travelex, maar die zeggen steeds dat zij van een verlopen kaart geen overboeking kunnen doen en verwijzen mij naar Card Services. Card Services verwijst weer terug naar Travelex.
Bij aandringen belooft Card Services om mij terug te laten bellen door de afdeling die de overschrijving kan doen. Er wordt niet teruggebeld.
Volgende dag weer gebeld, zelfde verhaal. Dit keer wordt ik wel teruggebeld met de melding dat ze mijn gegevens niet kunnen vinden. Dit terwijl ik een uur daarvoor wel succesvol alle identificatie vragen had beantwoord.

Ik weet dat Travelex mee leest hier dus:

Jullie brengen deze kaart op de Nederlandse markt dus jullie lossen dit probleem ook maar op.

Travelex moet het openstaande bedrag van mijn verlopen Cash Passport storten op mijn bankrekening.

GWK Travelex
    Geachte heer Rochat, vervelend dat het niet gelukt is met de klantenservice van Cash passport. Wilt u al uw gegevens (cash passport kaartnummer, uw nederlandse bankrekeningnummer en tenaamstelling bankrekening) naar klantenservice@travelex.com sturen. Wij gaan dan proberen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice GWK Travelex

A.C. Rochat
Het probleem is opgelost. Vandaag 23 mei heb ik het openstaande bedrag op mijn bankrekening gekregen.

Ook een klacht indienen over ?