Klacht GWK Travelex: Misleiding door GWK

Toffe P

GWK geeft standaard repley op klachten, gaat niet in op klachten betreffende gelogen informatie en gaan niet in op grotere gewenste transparantie om misleiding van consumenten te voorkomen

Geen standaard repley over koersen en kosten maar ingaan op bovengenoemde klachten.

GWK Travelex
    Geachte heer Keijsers,

Zoals we in onze eerdere reactie hebben uitgelegd is er geen enkel verband tussen de zogenaamde middenkoers en de koers die we gebruiken om bankpapier te verhandelen. Mocht u ons willen vergelijken dan raden wij u aan om onze koersen te vergelijken met een bankpapier calculator en niet met sites als valutakoers.nl of wisselkoers.nl. Het is ook niet mogelijk om via dit soort sites bankpapier te verhandelen. Mocht u een adres kunnen vinden waar dit wel kan tegen deze koersen dan vernemen wij dat graag van u. Wat ons betreft is dat een plausibele verklaring.

GWK Travelex is een gerenommeerde financiële instelling die zowel onder het toezicht van de AFM als de Nederlandse bank staat. De koersen die wij gebruiken zijn marktconform. Natuurlijk staat het u vrij om waar dan ook een klacht over onze service neer te leggen. Wij zullen echter niet overgaan tot welke vorm van compensatie dan ook.

GWK Travelex

Toffe P
Geen, wordt niet ingegaan op verkeerd verstrekte informatie. Er werd gesuggereerd om meer geld op te nemen bij GWK omdat dit duur zou zijn in het buitenland. Dit bleek echter niet het geval. Dus als je voor redelijke koers buitenlands geld wil opnemen doe dit vooral in het land zelf met creditkaart of bankpas!!!!

Ook een klacht indienen over ?