Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): ABONNEMENT NA BETALING VAN 1 EURO OM GRATIS TE KIJKEN???

Cm

Ik ben net als zo velen er weer in getrapt. Er werd voor € 1,00 de kans geboden om in aanmerking te komen voor een gratis lidmaatschap. Alleen vergeten ze daarna wel duidelijk te vermelden dat je binnen 14 dagen moet opzeggen. Ik heb er helemaal niets mee gedaan, ben zelfs niet op hun site geweest en ja hoor precies een maand na datum komt er een rekening van € 76,00 euro?
Niet na 14 dagen maar na een maand en na nog 14 dagen gaan ze incasseren.
Ik heb nu al tien mails geschreven dat ik geen lid ben en ook niet word , maar nu beginnen ze met aanmanen??? en de aanmaning komt ook nog uit Hongkong
Aanmaning Hotmedia
RM 2106 21/F LEMMI CENTRE 50 HOI YUEN RD 50
1000 Hong Kong
zonder BTW nummer zonder KVK
Ik vind dit ongehoord

Ze moeten stoppen met aanmaningen en ik wil niet betalen voor iets wat ik niet gebruik\

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Beste Cora,Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de afhandeling van GYM Studio.
    Ik zie dat uw e-mails ondertussen behandeld zijn en dat alles is afgehandeld. Wilt u graag nog persoonlijk contact hierover? Dan kunt u een e-mail sturen naar support@gymstudio.nl of ons bellen op +31 20 894 60 62. Met vriendelijke groet,
    GYM Studio.
    Cm
    Er is helemaal niets afgehandeld ik ben gewoon gedwongen tot betaling. Het is nog steeds oplichterij, want waar is het voorstel dat gymstudio,,,!,,
    Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Beste Cora,Helaas konden wij uw factuur niet intrekken omdat uw abonnement niet binnen 14 dagen is opgezegd, zoals wij vermelden in de algemene voorwaarden. Als u vragen hebt over de algemene voorwaarden of uw ervaring met GYM Studio, kunt u contact opnemen met support@gymstudio.nl of bellen naar +31 20 894 60 62.Wij vinden het erg spijtig dat u geen positieve ervaring hebt met GYM Studio.Met vriendelijke groet,
    GYM Studio.
    Cm
    De klacht is niet afgehandeld, er is een niets zeggend antwoord gegeven

Cm

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?