Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): Afzetterij van GYM

Sunflower

Ook ik heb 1 euro overgemaakt, GRATIS informatie, wie wil dat niet. (al is 1 euro ook niet gratis...)Ik heb toen geen regels gezien die gelezen diende te worden. Met die bedragen was ik nooit accoord gegaan met mijn kleine uitkering. Opeens een factuur van 76,80 PLUS 7,50 sommatie kosten omdat ik niet gereageerd zou hebben op de factuur... maar die had ik nooit ontvangen! Het is absurd dat er zo'n bedrag wordt gevraagd.. slaat nergens op. Het vreemde is, dat het niet lukt om telefonisch contact te krijgen; dat op mails nooit een naam vermeld staat. Wat kunnen we doen tegen deze afzetters???
Ik weiger om een bedrag van 84,30 te betalen.. maar ja incasso gedoe (KAN DAT ECHT?????? vraag ik me af??) kan ik me financieel echt niet permitteren.
Graag zou ik dit op een prettige manier opgelost zien! Bijvoorbaat mijn dank!

Het gevraagde bedrag (84,30) is absurd! Ze stellen namelijk dat de maanden erna.. er een bedrag van 9,90 wordt gevraagd, nee dat wist is ook niet, ook niet gezien/gelezen, maar dat vind ik persoonlijk een redelijk bedrag.
Niet 1 cent meer.

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?