Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): een incassoburo ??

ceciel25

gisteravond kreeg ik een mail van een incasso buro.
dat ik meerdere herinneringen heb gekregen en een bedrag van 105.75 moet betalen.
ik wilde de factuur die bij gesloten zat openen, maar dat ging niet omdat het een winzip bestand was, en ik moest iets kopen om het te kunnen openen.
dat vond ik al vreemd, en ik wilde op beantwoorden doen.
ik kreeg te zien dat het email adres niet bestaat.
daarna ben ik dus gaan google en kwam ik hier uit.
waarom doen jullie zoiets?
gelukkig betaal ik niet zomaar alles wat ik krijg.
en weet ik wat ik wel en niet heb lopen.
maar wat moet ik hier nu mee?
ik heb niks bij jullie afgesloten, en ben ook echt niet van plan om dit te gaan betalen!
kom net uit de schuldhulp verlening en wil geen problemen meer hebben!!
hoe gaan jullie dit oplossen?
lekker makkelijk om zomaar klakkeloos mensen een mail te sturen

de oplossing? de rekening moet gewoon weg, want heb nergens voor getekend, en ook niks van jullie gehad!

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Geachte mevrouw Wissink,

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met GYM Studio. Het klopt inderdaad dat wij u hebben verwezen naar de algemene voorwaarden. In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement. Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar support@gymstudio.nl of bellen met +31 20 894 60 62.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team GYMstudio
    ceciel25
    luister! ik heb nooit iets bij u besteld of aangevraagd of wat dan ook! ik snap niet hoe u er dan bij komt om te zeggen, jammer dat u niet tevreden bent!! dus, hoe gaan we dit oplossen? aan de reacties te lezen, heeft het geen zin om contact met jullie op te nemen, jullie reageren toch nergens op. dus we gaan het hier maar oplossen. ik wil dit gewoon weg hebben, omdat ik niets heb aangevraagd!
    ceciel25
    nog steeds niet opgelost! sturen gewoon weer een mail, met virus!!
    pleur lekker op, kut bedrijf! sorry voor mijn woorden, maar ik kan hier zo boos om worden, beetje onschuldige mensen aanschrijven!! lossen niks op willen alleen maar geld zien! geldwolven! bah!

ceciel25

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?