Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): Gym supprt is niet op te zeggen en niet mee te communiceren

M mimouni

Ik werd voor 1 euro lid voor 2 weken. Dit bleek automatisch door te lopen en dat zij vinden dat zij dan 87 euro (zoiets) van je rekening mogen schrijven. Dit natuurlijk geblokkeerd. Wel direct gebeld en opgezegd dat ik geen 9,95 per maand wil betalen voor overigens niets. Dit was akkoord en opgezegd, Begin deze week een mail dat er 9,95 van mijn rekening afgeschreven al worden. Wederom gebeld, inderdaad een fout want staat in de computer bij gym support dat ik telefonisch opgezegd heb. Dag later een mail dat ik nooit opgezegd heb er is gewoon GEEn communicatie met mij geweest. Huh gisteren heeft het meisje het voorgelezen en nu staat het niet meer in de computer.. daar kun je als consument toch niet tegen op. daarna verschillende mailtjes verstuurd om een bevestiging te vragen dat ik nu opzeg. Dit krijg ik gewoon niet. Dit is toch niet eerlijk???? wat een vreselijke oneerlijke en achterbakse organisatie.

Per direct opzeggen, op de mail. En kwijtschelding van de oneerlijke rekeningen.

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M mimouni
    heel stoer van Gymstudio dat ze niet gereageerd hebben. Dat zegt genoeg!

M mimouni

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?