Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): GYm vordering via Intrumjustitia in de mail

MP

Ken Gymstudio niet heb er nooit iets gekocht of afgenomen en toch zomaar uit het niets, zonder herinneringen niets een vordering van Intrumjustitia, foute boel daar ik niets ooit gekocht heb of afgenomen heb bij deze, voor mij totaal onbekende Gymstudio.
Intrumjustitia is ook fout bezig immers zij horen eerst bewijzen te krijgen dat iemand iets heeft gekocht en niet betaald heeft, ook niet na herinneringen te zijn verzonden. Heb ze allebeiden gemailt en mijn verhaal daar gedumpt en woede om deze gang van zaken en bedrog waar dus intrumjustitia aan mee werkt!Ik ga hier geen cent van betalen en laat het oplopen tot een rechtzaak als dit nodig is. Iedereen die dit probleem heeft met deze Gymstudio en Intrumjustiia vordering niet betalen, mail ze dat je dit niet hebt gekocht etc. en laat het gewoon tot een rechtzaak komen...
Niets gekocht is niets gekocht en het tegendeel zullen ze moeten bewijzen. OOK Intrumjustitia is heel fout !

Zo snel mogelijk mij uit hun neppe systeem halen en vordering ongedaan maken.

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gymstudio.nl (bestaat niet meer)

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met GYM Studio. Het klopt inderdaad dat wij u hebben verwezen naar de algemene voorwaarden. In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement. Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar support@gymstudio.nl of bellen met +31 20 894 60 62.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team GYMstudio
    MP
    HAOOL! Kunnen jullie lezen? IK HEB GEEN ABONEMENT en dus heeft jullie antwoord geen enkele zin, ik heb geen abonnement! Dus hoe kan ik niet tevreden zijn met jullie abonnement terwijl ik geen abonnement heb??? Ik eis dat jullie bewijzen aandragen voor mijn zogenaamde bonnement bij jullie!
    Ik heb jullie al een mail verzonden en daar heb ik geen enkel antwoord op gekregen, dus jullie nogmaals mailen support@gymstudio.nl heeft ook geen enkele zin.
    Groet

MP
    Schandalig dat Gym studio niet met bewijzen aankomt en ook geen antwoord heeft willen geven. Heb ze ook via support@gymstudio.nl aangeschreven en uiteindelijk kreeg ik bericht terug dat zowel zij als intrumjustitia geen mails hadden verzonden. Ik bewaar uiteraard ook deze mail en als het ooit tot verdere stappen komt heb ik bewijzend at zowel Gym studio als Intrumjustitia, welke ik ook had aangeschreven en zij niets van zich hebben laten horen, fout zijn.

MP

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?