Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): Gymstudio van de aardbodem verdwenen maar niet voor incassobureaus

Petra

Heb eenmaal voor een euro gratis mogen kijken bij Gymstudio nergens werd gesproken
over een abonnement nooit heb ik de door hen gestuurde bevestigingsmail beantwoord.
Maar word ondertussen achtervolgt door incassobureaus in eerste instantie door mempay die incasso verzorgt voor dit bedrijf maar verder niet weet waar deze betrekking op hebben. U moet zich maar richten tot Gymstudio maar dat is onmogelijk
want die zijn telefonisch en via mail niet bereikbaar.
Ondertussen ligt er een vordering bij Centraal incassobureau van ondertussen 133,-- euro en in ingebrekestelling. Ook CIB kan mij geen info geven ik moet maar een klacht indienen dat heb ik inmiddels gedaan.

Ik wil dat iemand mij antwoord geeft hoe dit allemaal kan en wie mij kan helpen dit op te lossen. Dit moet echt stoppen!!!!!!!

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Beste Petra,Vervelend dat er niet op tijd is gereageerd door ons support team! Ik zie dat er via het incassobureau contact is geweest met u. Wij hebben u inderdaad verwezen naar onze tekst op de website omtrent de proefperiode en naar de algemene voorwaarden. Wij zullen uw ervaring met GYM Studio verder oppakken via het incassobureau. Uiteraard kunt u ons altijd mailen naar support@gymstudio.nl of bellen naar +31 20 894 60 62 voor persoonlijk contact.
    GYM Studio
    Petra
    er is helemaal niet gewezen naar voorwaarden en het overmaken van 1 euro was meteen een automatische incasso waar niemand op gewezen heeft . Je gaat toch geen geld betalen voor de onzin die u biedt vol met taalfouten en facturen aan mij gericht wonende in Hongkong. bah ga gewoon werken gratis gratis gratis en val mensen niet lastig met Uw emails vol met valkuilen. Ben duidelijk zet met grote letters op de website dat als je bent uitgekeken naar die rommel je wel even moet gaan betalen
    Petra
    en ik heb wel 5 mails gestuurd naar jullie nooit een antwoord en telefonisch ook onbereikbaar antwoordapparaat lekker bezig daar
    en dan ben je ook nog betrouwbaar!!!!!!!
    Petra
    nooit meer iets zinnigs gehoord tot op heden van niemand ook niet van alle incassobureaus die eerst dreigden met deurwaarders en BKR registratie als niet binnen 5 dagen werd betaald, het is te triest voor woorden. Zegt genoeg over dit eerlijke bedrijf!

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?