Opgelost door Gymstudio.nl (bestaat niet meer): Na twee maanden een email over een gerechtelijke procedure

gymstudio

Ik ben een vrouw van 62 jaar en heb artrose. door misleiding hebben ze mij een abonnement aangesmeerd. Hierover gebeld en gemaild en kreeg 24-06-2015 een email, dat ik uit coulance hun geen geld meer verschuldigd was en eventuele afschrijvingen van de bank mocht storneren. Toch kreeg ik vanmorgen via een incassobureau een email, dat er een gerechtelijke procedure is opgestart. Ik word hier helemaal zenuwachtig van en kan er niet van slapen!!!!
Ik heb in de afgelopen maanden zowel met gymstudio als met het incassobureau gebeld en gemaild. Ook steeds de email van 24-06-2015 doorgestuurd .
Er werden beloftes gedaan om het uit te zoeken en zie hier het resultaat.

Excuses van gymstudio en schriftelijk bewijs, dat ik van het contract af ben.

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Geachte mevrouw Rozema,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met GYM Studio. Het klopt inderdaad dat wij u hebben verwezen naar de algemene voorwaarden. In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement. Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar support@gymstudio.nl of bellen met +31 20 894 60 62.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team GYMstudio
    gymstudio
    Ik heb gymstudio een email gestuurd met daarin de verwijzing, dat volgens de consumentenbond het onvoldoende is om de consument te verwijzen naar de Algemene Voorwaarden en de consument daarom niets hoeft te betalen. Betaling is alleen verplicht als de consument toestemming heeft gegeven voor vervolgzendingen. Dit heb ik dus nooit gedaan en ik heb ook nog nooit gebruik gemaakt van hun software en ook geen iphone applicatie heb ontvangen.
    gymstudio
    Gymstudio heeft weer een email gestuurd, waarin ze mij wederom verwijzen naar de Algemene Voorwaarden. Dit schiet niet op zo.
    gymstudio
    Sinds 03-09-2015 heb ik niets meer vernomen van GYMSTUDIO, nadat ik een mail gestuurd had, dat volgens de consumentenbond het verwijzen naar de algemene voorwaarden niet voldoende was om mij iets te laten betalen.

gymstudio

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?