Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): Ongevraagd abonnement op Gymstudio

Mammamia9

Kreeg mail van Gym, gratis proberen.
Dacht dat het van mijn sportschool GYM was, dus leuk en €1 overgemaakt.
Niks meer van gehoord totdat er een rekening van €76,50 in mijn SPam stond.
Direct een afzeg mail gestuurd waarop een mail terug kwam dat deze rekening betaald moest worden omdat ik niet had afgezegd in de proefperiode (??? ) maar dat abonnement wel afgezegd werd. Diverse mails en brieven gestuurd, krijg hier geen antwoord op. Bedrag gestorneerd. Kreeg na overboekdatum aanmaning + €7,50 aanmaningskosten.
Later nog eens op op de link geklikt om te kijken of ze over een abonnement praten en hoe lang de proef periode zou duren, niet doorgeklikt. Kreeg S avonds een bevestigingsmail. Direct afgezegd. Krijg hier niets op te horen maar ze sturen wel elke dag een mail met tips en links die ik elke keer beantwoord met afzegging.

Van contract af en rekening mm15129120 moet ongedaan gemaakt worden

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Beste Marijke,Vervelend dat er niet op tijd is gereageerd op uw e-mail. Ik zie dat er ondertussen e-mail contact is geweest met u. Het klopt inderdaad dat er een proefperiode is. Ik zie tevens dat uw account volledig is opgeleverd. Wij verwijzen voor de eerste betaling naar de algemene voorwaarden, waar wij zeer transparant de voorwaarden vermelden omtrent uw abonnement. Graag hebben wij persoonlijk contact met u over uw ervaring met GYM Studio. U kunt ons een e-mail sturen naar support@gymstudio.nl of bellen naar +31 20 894 60 62.Met vriendelijke groet,
    GYM Studio
    Mammamia9
    Gisteren weer mail van jullie in mailbox gekregen, dezelfde als waar het allemaal mee begon: Afvallen info Jouw GYM lidmaatschap. Misleidend, mijn sportschool heet ook GYM, DAAR heb ik een lidmaatschap!!! Voorwaarden gevonden op de website na gericht zoeken, dit had per mail toegestuurd moeten. Er worden geen bedragen genoemd, dit mag niet. Ik heb geen account geopend, geen gebruik gemaakt van wat dan ook , geen mails ontvangen(wel bij 2e aanmelding). Vind €76,80 onterecht. Graag oplossing.
    Mammamia9
    Het enige wat Gymstudio doet is zeggen dat het in de voorwaarden staat. Ze gaan verder nergens op in en er wordt niets weerlegt. Voorwaarden worden ook niet alsnog gegeven, bedragen ben ik nergens tegengekomen. Duidelijk AFZETTERIJ!!

Mammamia9

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?