Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): Ongevraagd een abonnement opgedrongen.

Thomas Griffioen

Ook ik dacht een leuke aanbieding van GYM te zijn tegengekomen via Facebook, voor €1,- krijg je via de mail oefeningen gestuurd. Daarna volgde een factuur van €76,80. Het bleek onmogelijk om contact met GYM op te nemen, alleen via de mail kreeg ik het antwoord dat ik wel degelijk een contract was aangegaan, had ik de voorwaarden maar beter moeten lezen. Ik wist dat ik was opgelicht. Ik zou NOOIT €76,80 voor een serie emails betalen. Daarna (na een week) een brief/factuur van C.I.B. (Centraal Invorderings Bureau), het bedrag was intussen €133,12 geworden. Ik heb het C.I.B. gebeld en kreeg de mededeling dat ze de samenwerking met GYM hadden beeindigd omdat het oplichters bleken te zijn. Ik ben benieuwd of GYM het via een andere incasso gaat proberen of niet. Ook ben ik benieuwd tot wie ik me moet wenden om deze oplichters aan te klagen. Lezers van dit verhaal kunnen mailen naar thomas.griffioen@gmail.com

Ik wil van het contract af en dat GYM hier mee stopt en aangeklaagd wordt. Het zijn oplichters.

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Geachte meneer,

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met GYMstudio. Wij beantwoorden alle e-mails. Graag willen wij u ook te woord te staan. Echter vermelden wij onze voorwaarde zeer duidelijk op de website. In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement. Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar support@gymstudio.nl of bellen met +31 85 732 56 67

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team GYMstudio

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?