Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): ongewenste aanmaning

Teuntje

Op 25 augustus j.l. krijg ik in mijn spambox een aanmaning om € 56,75 te betalen. "Na vele aanmaningen" zeggen zij. (nooit gehad) Niet betalen betekent gerechtelijke procedure.
De bijlage is niet te openen.
Ik ken deze organisatie niet en heb nooit met deze organisatie in welke vorm dan ook, contact gehad of opgenomen. Ik heb geprobeerd telefonisch contact met dit bedrijf op te nemen, maar ze zijn niet bereikbaar. (antwoord: belt u later nogmaals)
Ik wil dat dit ophoudt.

ophouden met ongewenste emails te sturen

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Geachte Schellevis,

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met GYM Studio. Het klopt inderdaad dat wij u hebben verwezen naar de algemene voorwaarden. In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement. Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar support@gymstudio.nl of bellen met +31 20 894 60 62.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team GYMstudio
    Teuntje
    U vermeld in uw antwoord dat u mij hebt verwezen naar de algemene voorwaarden. ?????? Ik heb totaal geen contact met u gehad, nooit een abonnement afgesloten of wat dan ook. Ik krijg zomaar een email dat ik een betalingsachterstand heb. Hoe groot is uw duim waar u deze onzin uithaald??? Ik wens niks met u te maken te hebben.....nu niet en in de toekomst ook niet.
    Het antwoord wat u geeft sluit totaal niet aan bij mijn klacht!!!!!!
    Teuntje
    Er wordt totaal niet gecommuniceerd.
    Er schijnen nog steeds van deze emails getuurd te worden, slechte zaak.
    Wordt met klachten niks gedaan

Teuntje

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?