Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): onterechte aanmaning opengym studio

Vickster

Ook ik heb een aanmaning gekregen van intrum justitia van 105,75 euro, vanuit GymStudio Nl. Ook weer verstuurd met het emailadres van linda.verbelt@intr.justitia.nl. Ik ken dit bedrijf niet, heb er nog nooit van gehoord en snap niet hoe ze aan mijn gegevens komen. Graag hoor ik wat ik hier tegen kan doen.

niet meer lastiggevallen te worden door dit bedrijf door aanmaningen die mijn inziens nergens op slaan.

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Geachte mevrouw DeWeese

Bedankt voor uw mail,

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met GYM Studio. Het klopt inderdaad dat wij u hebben verwezen naar de algemene voorwaarden. In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement. Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar support@gymstudio.nl of bellen met +31 20 894 60 62.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team GYMstudio
    Vickster
    Wat een bijzondere reactie. Het klopt NIET dat u mij hebt verwezen op algemene voorwaarden want ik heb voor de aanmaning nog nooit van GYMSTUDIO gehoord. Ik ken het bedrijf niet. Ik heb net telefonisch contact gehad met de klantenservice. daar wordt ik gelijk beschuldigd dat ik een euro zou hebben betaald. NEE DAT HEB IK NIET WANT IK KEN JULLIE NIET. Mijn emailadres blijkt ook onbekend bij jullie. Ik wacht nu op terugkoppeling.
    Vickster
    Na telefonisch contact (wat erg slecht was) zou ik worden teruggebeld. Is nooit meer gebeurd. Ook niets meer gehoord van de zogenaamde "aanmaning"

Vickster

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?