Opgelost door Gymstudio.nl (bestaat niet meer): Onterechte afschrijvingen en nu een incassa bureau dat geld wil zien

psmits

Vandaag een incasso bureau (www.intrum.nl) via de mail binnen gekregen
Deze eist op korte termijn een betaling, anders volgen vervolg stappen
Dit incasso bureau opereert namens Gymstudio
Ik heb geen diensten van dit bedrijf afgenomen !!

Stoppen van claims en mails m.b.t. betalingen
Hieronder de inhoud van de mail
Behandeld door : GymStudio
Direct tel. nr. : 088 - 452 71 35

Geachte mevrouw/heer.

In de bijgevoegde factuur verwijzen wij u naar de eerder ontvangen herinnering(en). Wij stellen u hierbij
de gelegenheid om het verschuldigde bedrag van €75,95 met rente binnen 10 dagen te voldoen op
ons IBAN-rekeningnummer t.n.v. St. Derdengelden Intrum Justitia Nederland B.V.
onder vermelding van het referentienummer.

Blijft betaling uit, dan zijn wij genoodzaakt cliënt te adviseren om over te gaan tot het opstarten van een
gerechtelijke procedure. De kosten die hieruit voortvloeien zullen geheel voor uw rekening komen.
Voor directe betaling en meer informatie over deze vordering gaat u naar onze website www.intrum.nl
U kunt hiervoor de gegevens gebruiken die op de factuur staan vermeld. U kunt hier
ook terecht voor overige vragen.

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Beste Peter,

Bedankt voor uw bericht.

Het is ons bekend geworden dat er oplichters aan het werk zijn in de naam van GYMstudio. Er worden mails verstuurd uit de naam van Intrum Justitia Nederland BV.

Dit heeft niets met GYMstudio of met Intrum te maken.
    U moet dit volledig negeren!

LET GOED OP: Open de bijlage bij de emails niet!
    er zit een .exe bestand in de bijlage en dit kan een virus bevatten.

Heeft u een mail ontvangen, en bent u niet bekend met GYMstudio.
    Maak u geen zorgen en verwijder de email, open de bijlage niet!

Excuses voor het ongemak.

GYMstudio Support Team
    Beste Gymstudio

Zoals aangegeven in mijn bericht heb ik geen diensten afgenomen, en was ik voor deze berichten ook niet bekend met Gymstudio. Uiterst vervelend voor U dat dergelijke praktijken plaatsvinden. Ik heb medio December 2014 wel een betaling aan U teruggedraaid omdat deze niet terecht was. Ik vraag mij af hoe deze misdadigers aan mijn gegevens zijn gekomen. Daar ik meerdere klachten zie met betrekking tot deze praktijk, ben ik toch benieuwd naar het vervolg van dit verhaal.
    psmits
    Correctie van mijn zijde, het was niet GymStudio, maar Roys Gym studio waaronder de boeking was gemaakt. Maar het vertoont wel verdacht veel gelijkenis
    psmits
    Snel antwoord gekregen, bleek niet door Gymstudio verzonden te zijn. Die hebben er dus niets mee te maken

psmits

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?