Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): onterechte contributie factuur

Klachtnummer
# 117817
Gebruiker
aeruyter
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb geen abonnement of andere afspraak lopen met GYM studio
Twee maal per mail geprobeerd deze factureringen stop te zetten.
Een reactie dat mijn klacht in behandeling is, maar geen verdere resultaten.

Gewenste oplossing

Verbreking van het contract [wat er m.i. niet is.]

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Gymstudio.nl (bestaat niet meer)
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met GYMstudio. Wij beantwoorden alle e-mails. Graag willen wij u ook te woord te staan. In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement. Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar support@gymstudio.nl of bellen met +31 85 732 56 67

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team GYMstudio
  2. Auteur
    aeruyter
    Datum
    Op 17-07 de firma gevraagd mijn onbekende abonnement te stoppen. Daar ergens de voorwaarden van het bedrijf zijn vermeld, ik weet niet waar, zie ik af van enige vorm van restitutie.

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen