Klacht Gymstudio.nl (bestaat niet meer): Onterechte rekening

Marianna

Ik heb in februari een mail gekregen van Gymstudio met de mededeling dat ik voor € 1 het E-book voedingsgeheimen en trainingsprogramma kon downloaden. Nu krijg ik opeens zomaar een rekening van € 76,80 gepresenteerd, terwijl ik nooit getekend heb of akkoord heb gegeven voor een lidmaatschap. Ik vind dit maar een louche zaak. Ik heb hun dan ook medegedeeld dat ik absoluut niet van plan ben te betalen en moet nu wachten op een antwoord maar als ik alle klachten van andere mensen lees, dan denk ik dat ik voorlopig nog niet van deze ellende af ben....wordt vervolgd!

Mevr. Sweere

Ik wil gewoon niet betalen voor iets dat ik nooit besteld en getekend heb en waar ik ook nooit akkoord mee ben gegaan. Ze bepalen zelf dat je maar lid bent en moet betalen, dat behorenze je eerst te vragen en dan kan ik besluiten het te doen of niet te doen.

Wij vinden dat Gymstudio.nl (bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marianna
    Gymstudio gaat totaal niet in op mijn klacht, verwijzen steeds alleen naar de algemene voorwaarden waarvoor ik getekend zou hebben (nog nooit gehoord dat je voor algemene voorwaarden een euro moet betalen) en wijzen mij er alleen op dat ik moet betalen en dat heb ik uiteraard niet gedaan.

Ook een klacht indienen over Gymstudio.nl (bestaat niet meer)?