Klacht Gyrano.nl: Misleiding. Geleverde product komt niet overeen met het bestelde product.

Klachtnummer
# 449520
Gebruiker
L. Boke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn vriendin, Claudia van Hoogstraten, heeft op 20 april het artikel Pretty Eyes besteld bij de webshop van Gyrano. Zie de bijlage. Uiteindelijk is het bestelde artikel op 19 mei geleverd maar dan ZONDER de eyeliner! In de daarop volgende email wisselingen waarvan ik desgewenst de berichten kan delen houdt Gyrano haar poot stijf, gaat niet inhoudelijk in om mijn klacht en verzoek om de eyeliner alsnog na te leveren en biedt mij alleen de optie om het product nogmaals tegen betaling met een actiekorting te bestellen. Verder is het bedrijf op geen enkele manier telefonisch te bereiken en heb ik vooralsnog geen inschrijving op naam van Gyrano kunnen terugvinden in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.

Gewenste oplossing

Alsnog levering van de ontbrekende eyeliner (zie bijlage). En wanneer dat niet mogelijk retour zenden van het geleverde product ZONDER verzendkosten en restitutie van het betaalde bedrag van 29.95 euro.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gyrano.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen