Klacht H&M: Bestelling geannuleerd, geld niet terug gekregen

Klachtnummer
# 296407
Gebruiker
Jurriaan91
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 25 februari een broek besteld en die direct betaald. Na 4 dagen kreeg ik te horen dat mijn bestelling geannuleerd werd. 2 weken later heb ik nog steeds mijn geld niet terug en ik heb hierover meerdere keren gebeld. De reactie van h&m is dat het nog 2 weken kan duren. Een maand lang mijn geld kwijt zijn en daar niks voor krijgen vind ik belachelijk.

De oplossing

Per direct mijn geld terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen