Klacht H&M: Dubbele betaling

Klachtnummer
# 270241
Gebruiker
KJF
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst op 2 juni. Betaling iDeal niet gelukt. Via iDeal opnieuw betaalopdracht uitgevoerd. Nu is het bedrag van 19,99 echter twee maal van mijn rekening afgeschreven.

Direct gebeld met klantenservice waar men aangeeft het bedrag 2 maal te hebben ontvangen. Echter....voordat ik het geld retour kan ontvangen dien ik eerst te bewijzen dat ik dubbel heb betaald(?)

Bewijs overlegd. Men geeft nu aan het bedrag 18 juli te hebben overgemaakt. Echter heb ik nog steeds niets ontvangen. Rekeningnummer geverifieerd.

Diverse malen gebeld. Bijn twee en een halve maand later nog steeds geen oplossing. HELP!

De oplossing

19,99 graag terug storten op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen