Klacht H&M: Geen contact mogelijk met HM over factuur die aangepast moet worden.

KvanBoven

Ik heb in mei via de website van HM een bestelling geplaatst met baby kleren. Ik kon als optie kiezen om member te worden zodat ik korting kreeg op de 2 chino broekjes die bij mijn bestelling zaten. Echter was er storing op de site waardoor ik geen member kon worden voor het plaatsen van mijn bestelling. Ook zag ik dat als je boven de 40 euro besteld je 10 euro korting kreeg ( factuur bedrag bedraagt €63,55) en er was een actie dat je bestelling gratis werd verzonden. Al deze kortingen heb ik niet gehad door de storing en ik heb daarvoor meerdere keren (5) met de klantenservice gemaild of dir alsnog toe kan worden gepast op mijn factuur. Vanaf mei krijg ik al mails terug dat er nog steeds storing is en ik telefonisch contact op moet nemen. Als ik dit doe bedraagt de wachttijd langer dan 5 min en ik heb dus al meerdere keren 10 min aan de lijn gehangen en na 10 min opgehangen. Wel krijg ik mails dat de betaling nog niet is ontvangen. Dat klopt, omdat ik graag wil dat de factuur word aangepast met bovenstaande acties. Maar aangezien HM dus slecht bereikbaar is, ( voor mij dus nog helemaal niet bereikbaar is) kunnen we niet tot een oplossing komen.

Factuur nummer is 280237845

Aangepaste factuur met de acties die toen gelden die ik hierboven heb beschreven.
Hiervoor netjes contact hebben met een medewerker van de klantenservice. Dan zal ik netjes betalen.

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over H&M?