Klacht H&M: Giftcard niet kunnen gebruiken voor betaling

EliseM

Enkele weken geleden heb ik voor een bedrag van 391,80 een bestelling geplaatst bij H&M. Ik heb toen een gedeelte van 170,- betaald met H&M giftcards en het overige gedeelte op factuur.

Een week later heb ik een aantal artikelen retour gestuurd á 210,70. Ik kreeg echter een e-giftcard als tegoed terug a 170,- en de rest werd in mindering gebracht op mijn factuur.

Absurd om er via telefonisch contact achter te komen dat dit zo is bepaald door H&M. Ik koop dus voor 180,- aan H&M artikelen en kan deze dus niet betalen met mijn giftcard. Nu heb ik van H&M 170,- in giftcards gekregen en de rekening van ongeveer 180,- die nu openstaat kan ik er niet mee betalen!!

Mijn idee was om kleding te kopen van de giftcards, die ik anders niet kon kopen. Nu heb ik een rekening openstaan en de giftcards kan ik niet gebruiken. Dit kan toch niet kloppen??

Volgens de mevrouw van de klantenservice kan ik het openstaande bedrag nu NIET met de e-giftcard betalen. Absurd!

Alsnog kunnen betalen met de giftcard voor het openstaande bedrag.

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over H&M?