Klacht H&M: H&M geeft geen geld terug terwijl het mijn recht is

Klachtnummer
# 270197
Gebruiker
Boze klant van de H&m
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door een systeem fout van hun was mijn bestelling, betaald met ideal, geannuleerd. Dat is inmiddels een maand geleden en tot op heden nog steeds mijn geld niet terug. Mailtjes heen en weer gestuurd, de gevraagde informatie gemailt zoals een bewijs van betaling.. maar nog steeds geen refund gehad.

De oplossing

Ik wil me geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen