Klacht H&M: H&M online verwerkt mijn retour niet terwijl ik mijn bewijs heb!!!

Klachtnummer
# 480198
Gebruiker
sevdamasali
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een verkeerde artikel ontvangen (online besteling hm) netjes opgestuurd en aangegeven dat het verkeerd is. Ze hebben het niet verwerkt na een maand wachten heb ik een mail gestuurd en heb een reactie gekregen van; bestellen bij hm is op eigen risico en als het dus verkeerd is jammer doen ze ieder keer moeilijk en praten ze brutaal aan de telefoon ik ben langs de winkel geweest net de winkelmedewerker heeft hun gebeld en heeft ook een brutale reactie van de klantenservice ontvangen. zij was geschokeerd en wist ook niet wat haar overkwam dit maak ik te vaak mee ze hebben nog steeds de artikel niet verwerkt dit moeten ze oplossen hier hebben ze geen recht op! voortaan nooit meer bestellen bij dit bedrijf H&M ik heb begrepen dat ik niet de enige ben

De oplossing

Mijn probleem oplossen!!!
Bij de foto bijlage is mijn bewijs van retour!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen