Klacht H&M: H&m reageerd niet op klacht, geen toegang

Klachtnummer
# 335833
Gebruiker
J. Vierkant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen toegang tot site (error 403) sinds vrijdag 23 november.
23 november gebeld, 24 november gebeld en 26 november gebeld.
Zou binnen 24 uur worden opgelost.
2x gemaild maar vanwege niet geholpen, doordat met ander e mail adres was gemaild dat bij hun bekend was is de hele uitleg weggemikt.

Tot vandaag 2 december nog niets gehoord, en zeker niets opgelost.
Zelf gedaan:
cookies en geschiedenis verwijderd op pc, mac en tablet ook telefoon. nog geen verbinding te krijgen.
Ben zwaar teleurgesteld in H&M. Als het zo moet, kijk ik ergens anders

De oplossing

Weer toegang geven, en excuus aanbieden !!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen