Klacht H&M: H&M winactie gratis voucher 150 euro

Klachtnummer
# 141200
Gebruiker
Jolien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoals vele anderen heb ik meegedaan met de gratis winactie van de voucher van 150 euro van de H&M. Er werd vooraf aangegeven dat ik 10 vragen diende te beantwoorden. Ik ben de tel kwijt, maar denk dat het w richting 30 a 40 vragen gaat en steeds werd er niet aangegeven hoeveel vragen nog zouden volgen... alleen maar ga zo door. .. Na 13 minuten van 90 cent per minuut heb ik maar opgehangen. Ik vind het schandalig dat ik zo ben voorgelogen en dat er niet eerlijk wordt aangegeven waar je aan toe bent. Als er zoveel mensen bellen voor de actie zijn de gratis vouchers zeker niet gratis en snel terugverdiend.

De oplossing

Compensatie voor de gemaakte telefoonkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen