Klacht H&M: ik wil mijn geld via internetbankieren terug

Klachtnummer
# 308539
Gebruiker
ingrid stevens
Datum
0 reacties

Details

Klacht

23-6 heb ik per abuis 390,50 op de rekening van h&m gestort.
Ik moest ook mijn vakantie betalen 23-6 bij dat heb ik gedaan ik wil perse op vakantie.
Dit zou mijn 1 ste vakantie zijn sinds 2 jaar ik woon in 1 beschermde woonvorm en kan hier op dit moment niet meer tegen, ik moet er even tussen uit.
nog altijd is dit bedrag terug geboekt op mijn rekening ik sta debet en de spaarrekening is leeg

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen