Klacht H&M: Misbruik van mijn adres

Klachtnummer
# 25090
Gebruiker
TT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op mijn adres 2 catalogussen van H & M ontvangen, op namen die mij onbekend zijn. Ik heb H & M gebeld, zij melden dat ik aangifte moet doen bij politie omdat er artikelen zijn besteld. Hiervoor ontvang ik binnenkort acceptgiro's.
Ik heb de politie gebeld, zij vertellen mij dat de regel is:
Het bedrijf H & M moet de aangifte doen, ik kan dat niet, omdat de artikelen niet op mijn naam geleverd zijn, de politie zegt ook dat door tracktrace de artikelen onderschept kunnen zijn, want ik heb deze nooit ontvangen.
H & M weigert aangifte te doen, en stuurt mij een fraude formulier toe om te ondertekenen.

Ik heb moeite gedaan dit bedrijf te bellen, en de politie, om te voorkomen dat er nog meer artikelen besteld zullen worden, dus schade te voorkomen. Dit heb ik ook H & M gestuurd in een net schrijven.

Ik heb nu voldoende gedaan, H & M had beter en zorgvuldig moeten omgaan met mijn adres. Ik heb hierover een klacht ingediend, zij gaan alsnog door met verzending van alles.

De oplossing

H & M - dien alstublieft zelf de klacht in bij het politiebureau
Ik wil geen fraude formulier invullen, zeer ongepast voor iemand die geen klant van u is, en waar u het adres van heeft gebruikt
Graag nieuwe klanten eerst per acceptgiro laten betalen, zodat ik hier geen last van heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen