Klacht H&M: Na 21 dagen nog steeds geen geld retour

Klachtnummer
# 266961
Gebruiker
Melissa89
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 juni 2017 heb ik een bestelling geplaatst en via ideal betaald. Deze bestelling is de volgende dag geannuleerd door h&m vanwege een storing. Ik zou binnen enkele dagen mijn geld terugkrijgen. Tevens is er aangegeven dat ik de bestelling opnieuw kon plaatsen. Alle items waren inmiddels uitverkocht. Ruim drie weken later heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen!

Op mijn e-mails (vier stuks) wordt niet gereageerd. Tevens heb ik twee keer gebeld met de klantenservice die mij het mail adres van de financiele afdeling heeft gegeven.

Ook hierop geen reactie op mogen ontvangen.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn geld terug. Comensatie is gewenst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen