Klacht H&M: ONBESCHOFTE MEDEWERKER

Klachtnummer
# 267852
Gebruiker
Arslan1988
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg vandaag op 18 juli 2017 een verkeerd geleverde pakketje binnen waarop ik contact heb opgenomen met de klantenservice. De medewerkers gaf aan mij niet te kunnen helpen met dit probleem waarop ik de leidinggevende aan de tel vroeg. Uiteindelijk na een half uur aan de telefoon werd mij gezegd dat het opgelost is. Wanneer ik mijn bestelling wilde afronden, raakte ik opeens zonder iets gedaan te hebben al mijn bestellingen kwijt.
Opnieuw gebeld met de klantenservice en kreeg een medewerkers aan de telefoon die heel ONBESCHOFT was. Zij wilde mij niet helpen met mijn klacht en hing OP IN MIJN GEZICHT. !!! Zo kan je niet omgaan met je klanten ! Vooral niet met klanten die altijd bestellingen doen en deze netjes en op tijd betalen!!

De oplossing

Ik wil minimaal 50 % op mijn bestelling !!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen