Klacht H&M: Onterechte aanmaningskosten

sanne103

Ik heb 2 bestellingen bij de H&M online gedaan. In juli en Augustus. De factuur komt de maand achteraf
Half september ontving ik de 1e factuur voor beide orders. Deze factuur heb ik een paar dagen te laat betaald. mijn eigen schuld.
Nadat ik de factuur al betaald heb, kreeg ik nog een aanmaningsfactuur inclusief 13,50 aanmaningskosten. Dit is de eerste herinnering. Toen ik dit nakeek op de site las ik dat HM volgens hun eigen algemene voorwaarden eerst kostenloos een herinnering stuurt en als dan niet binnen 14 dagen betaald wordt, komt er 13,50 bij. De kosten zijn dus onterecht. Ten 1e heb ik de kostenloze herinnering niet gehad, en ten 2e had ik alsnog binnen de 14 dagen gezeten als dit wel zo was.
HM beweert nu dat ze in augustus al een factuur van de eerste bestelling, dus een deel van het totale bedrag, hebben gestuudr, en dat de factuur van Sept een herinnering is en weigert de kosten in te trekken omdat ik al 3 maanden te laat betaald zou hebben. Maar hier klopt ni

Ik wil dat H&M de in rekening gebrachte aanmaningskosten intrekt omdat deze in strijd zijn met hun eigen voorwaarden.

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over H&M?