Klacht H&M: onterechte rembourskosten en waardeloze klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 95012
Gebruiker
Rozemarijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Met veel moeite een online bestelling geplaatst. Tot mijn verrassing was er geen ideal-optie. Daarom gekozen voor acceptgiro bij levering. Na lang wachten kwam het pakket en moest ik ineens rembourskosten betalen. Dit had ik niet en moest het pakket daarom teruggeven. Klantenservice gebeld en deze zei dat bij een eerste bestelling je een krediet hebt tot 100 euro en daarboven contant moet afrekenen. Allereerst is dit géén eerste bestelling, ten tweede is hier niets over vermeld. Helaas kon ze verder niets voor me doen. Geen enkele bereidheid iets op te zoeken (vorige bestellingen) of mee te denken. Dit was in ieder geval de laatste bestelling.

De oplossing

Een normale reactie van de klantenservice en een oprecht excuus. En een hernieuwde verzending binnen 48 uur of ze vergeten het maar. Dan bestel ik nooit meer wat bij H&M.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Rozemarijn
    Datum
    H&m toont zich ongeïnteresseerd en onbeschoft door nergens op te reageren. Ik koop er niet meer want dit is te belachelijk voor woorden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rozemarijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen