Klacht H&M: onterechte rembourskosten en waardeloze klantenservice

Rozemarijn

Met veel moeite een online bestelling geplaatst. Tot mijn verrassing was er geen ideal-optie. Daarom gekozen voor acceptgiro bij levering. Na lang wachten kwam het pakket en moest ik ineens rembourskosten betalen. Dit had ik niet en moest het pakket daarom teruggeven. Klantenservice gebeld en deze zei dat bij een eerste bestelling je een krediet hebt tot 100 euro en daarboven contant moet afrekenen. Allereerst is dit géén eerste bestelling, ten tweede is hier niets over vermeld. Helaas kon ze verder niets voor me doen. Geen enkele bereidheid iets op te zoeken (vorige bestellingen) of mee te denken. Dit was in ieder geval de laatste bestelling.

Een normale reactie van de klantenservice en een oprecht excuus. En een hernieuwde verzending binnen 48 uur of ze vergeten het maar. Dan bestel ik nooit meer wat bij H&M.

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Rozemarijn
    H&m toont zich ongeïnteresseerd en onbeschoft door nergens op te reageren. Ik koop er niet meer want dit is te belachelijk voor woorden.

Rozemarijn

Ook een klacht indienen over H&M?