Klacht H&M: Prijs verkeerd aangegeven en niet eerlijke medewerkers.

Naomi Baak

Deze dinsdag (17-4-2018) was ik in de H&M op de Langestraat 88 te Alkmaar. In de winkel had ik een jurkje gevonden. Deze had een kaartje waar met pen op stond geschreven dat hij 15 euro was in plaats van de originele prijs, 30 euro. In de pashokjes heb ik het jurkje gescand en bleek deze op de site 13 euro te zijn. Dit is de link van het desbetreffende jurkje http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0581563002.html. Maar goed, voor die paar euro meer wil ik hem wel meenemen en hij was tenslotte uitverkocht op de site. Vervolgens ben in naar de kassa gegaan en werd het jurkje als 30 euro gescand. De caissière vertelde mij dat het jurkje 30 euro was en ze niet wist wie met pen de prijs had veranderd. Volgens haar deden zij afprijzen uitgezonderd met stickers en niet met pen. Dus heel erg teleurgesteld ben ik er niet tegen in gegaan met het verhaal dat hij op de site ook was afgeprijsd en de het jurkje tegen de prijs moesten verkopen zoals vermeld stond.
Toen ik de winkel was verlaten wilde ik toch nog even terug voor het jurkje. Eenmaal in de winkel keek ik op het kaartje en stond er met pen op geschreven dat het jurkje 30 euro was. Dus de mevrouw die mij net vertelde dat het jurkje door iemand anders was afgeprijsd, niet van de winkel, met pen, heeft na mijn bezoek met pen het veranderd. Dit vind ik echt zo slecht.
Zelf ben ik al een lange tijd klant van H&M en kom ik daar regelmatig. Maar wat mij hier overkwam is echt belachelijk. Ik wilde dat jurkje echt heel graag en hij had verkocht moeten worden voor 15 euro. En het is al ronduit krankzinnig dat de medewerken mij vertelt dat zij niks met pen op de kaartjes schrijven maar na mijn bezoek vervolgens met pen de prijs op het kaartje zet.

Ik hoop van harte dat er iets mijn klacht iets word gedaan want dit vind ik persoonlijk echt een schandaal.

Het allerliefste zou ik alsnog dat jurkje willen voor de prijs die als eerste op het kaartje stond of op de site. Helaas is het jurkje uitverkocht op de site en was dit de laatste in de winkel het was een maatje 44. Een compensatie of vervangend product zou ik een passende oplossing vinden.

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over H&M?