Klacht H&M: Retour niet goed verwerkt

Klachtnummer
# 256741
Gebruiker
Miranda jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Hallo
In december 2016 heb ik een retourzending terug gestuurd.week later zag ik dat ik een openstaande saldo had staan. H&m klantenservice gebeld en mevrouw aan de lijn vertelde mij dat ik paar artikelen had behouden vandaar de openstaande saldo. Ik gaf aan dat alles retour is gezonden. Mevrouw vroeg mij om een offiële brief te schrijven naar h&m met de retourbon van postnl. Zo gezegd zo gedaan.

Op 23december mail ik h&m of de brief ontvangen is waarop werd gezegd dat de verwerking van brief tot wel 3weken kan duren. Ik heb de 3weken afgewacht en opnieuw gemaild wat de status was en mij verteld dat niets binnen is gekomen en of ik de offiele brief wou mailen dit heb ik gedaan.
Ik heb zovaak gemaild of de offiele brief per mail wel is ontvangen het antwoord is of ja het is binnen het is toegevoegd aan je account en het wordt in vermindering of nee het is niet binnen doe maar opnieuw.
We zijn nu 3maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost en de aanmaningskosten lopen wel op. Ik heb alle bewijzen van het gesprek indien mogelijk toon ik het toe

Ik heb het helaas niet via deze manier willen doen maar ik moest wel.
Ik ga binnenkort trouwen en emigreren wil alle administratie oplossen voordat ik vertrek.
Ik hoop echt dat er actie wordt ondergenomen

Met vriendelijke groeten
Miranda jansen

De oplossing

Mijn saldo op 0euro terug zetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H&M?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen