Klacht H&M: Shirt geretourneerd en toch moeten betalen (aan incassobureau)

Nieta

Van HenM via Gothia incasso rekening gekregen voor een niet betaald shirt die ik namelijk had geretourneerd in mei 2015. Incasso in september ontvangen. Contact opgenomen dat ik dit shirt al in mei heb geretourneerd aan HenM en inmiddels helaas na ruim 5 maanden het retourbewijs niet meer heb ( had dat net 2/3 weken ervoor weggegooid bij opruimen portomonnee). Na herinnering van HM ook bij hun gemeld. Werd laconiek op gereageerd met het antwoord dat ik dan maar moest betalen omdat ik niets meer kan aantonen. Dit aan incassobureau gemeld, die heeft het bij ze voorgelegd en kreeg via incasso te horen dat ik volgens H&M dan een brief had moeten schrijven en dat ik dat telefonisch door had gekregen, wat dus niet zo is! Ik moet nu dus ruim €67 betalen voor een shirt wat ten eerste rond €15 kostte en wat ten tweede niet in mijn bezit is. H&M stuurt me naar Gothia en Gothia incasso stuurt me naar H&M, oftewel van het kastje naar de muur en ik kom geen stap verder hier in!

Ik heb nogmaals contact gezocht met H&M en aangegeven dat ik desnoods het shirt in kwestie betaal, ongeacht of zij het pakketje nou wel of niet hebben ontvangen en dat ik in ieder geval graag zie dat de incassokosten die buitenproportioneel hoog zijn graag ongedaan gemaakt zie. H&M reageert hier wederom negatief op. Graag zou ik dit nogmaals via deze site aan ze voorstellen!

Wij vinden dat H&M hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over H&M?