Klacht H. Kuit en Zoon: Loodgieter KUIT BV weigert erkende schadepost te vergoeden ondanks toezegging.

Geachte consumentenbond,
Tot onze spijt zijn wij genoodzaakt onderstaande kwestie in openheid te moeten brengen.
Ondanks de door ons gearchiveerde afspraken waarin door de eigenaar de heer Kuit wordt toegezegd de schade aan onze CV ketel te vergoeden zodra Intergas (leverancier en producent) een bevestiging op papier kon zetten dat dit uit nalatigheid van KUIT BV is voort gekomen, weigert deze nu te vergoeden. JUIST na toezenden van deze bevestiging door Intergas zelf weigert de heer KUIT de zaak af te handelen zoals eerder is overeengekomen.
De door hen verkeerd afgeperste leiding is oorzaak geweest van leeglopen van ons CV systeem. Dit is tevens door KUIT BV bekeken en erkend.
Het vastlopen van de pomp is nu door Intergas in een schrijven bevestigd als vervolg op wegvallen van de waterdruk.
Sinds vandaag beroept de heer KUIT zich op onjuiste technische info van een later geleverd type ketel.

Vergoeding van de kosten voor vervanging van de vatgelopen pomp door de lekkage welke door KUIT BV is veroorzaakt.

Wij vinden dat H. Kuit en Zoon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ivo
    Kuit BV blijft zich verstoppen achter niet reageren en de laat zijn klanten in de kou staan wanneer ze gevraagd wordt veroorzaakte problemen op te lossen

Ivo

Ook een klacht indienen over H. Kuit en Zoon?