Klacht H. Kuit en Zoon: Negeren klantsituatie na wanprestatie

Klachtnummer
# 167207
Gebruiker
Ivo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Graag krijgen wij van KuitBV een reactie op ons schrijven.

Nadat KuitBV de wanprestatie van een foutief aangesloten CV-leiding heeft erkend, weigeren zei de daardoor ontstane schade te vergoeden.
Inmiddels weigeren zij tevens te reageren op telefoon of schriftelijk contact.

Graag uw hulp voor contact.

[naam verwijderd door moderator]

De oplossing

1. Kuit BV mag ophouden zich te verstoppen.
2. Kuit BV mag uitkomen voor hun verantwoordelijkheden
3. Kuit BV dient veroorzaakte schade te vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat H. Kuit en Zoon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over H. Kuit en Zoon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen