Klacht H.A. Trading: hoverboard binnen maand kapot, H.A. trading neemt geen verantwoordelijkheid

Noortje

ik heb in de 2 de week van september voor mijn dochters verjaardag een haverboard gekocht bij h.a. trading voor € 166,94. ondanks dat er op de website stond dat verzenden gratis was toch €6,95 verzendkosten moeten betalen. dit doorgegeven bij de bestelling, maar geen reactie op gehad.
de haverboard heeft het net een maand gedaan en daarna laadde het niet meer op. gebeld met H.A.Trading, met moeite gingen ze akkoord dat ik de haverboard op hun kosten terug zou sturen voor reparatie. ik moest mijn mail doorgeven zodat ze mij een retourformulier konden mailen. na weken wachten en berichtjes sturen niets ontvangen en 7 nov'18 opnieuw gebeld. ze gingen het meteen in orde maken, na paar berichten een retourformulier ontvangen met mijn gegevens als bezorgadres. hierover weer berichtjes gestuurd. ze reageren niet. ik ben er inmiddels erg klaar mee en wil mijn geld terug.

Ik wil mijn geld terug. als ze eindelijk na weken nu opeens wel een retourformulier sturen dan heb ik geen vertrouwen erin dat ze de board maken en terugsturen naar ons. ze reageren nu al niet eens.
de volgende stap is op social media negatieve reclame maken en dit ook melden bij bol.com. heb gezien dat ze daar ook zaken mee doen. :(

Wij vinden dat H.A. Trading hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over H.A. Trading?