Klacht H.Jansen Assuantie: geen volledige schadevergoerding

Mischa

Ik heb een WA voor particulieren afgesloten bij een gevolmachtigde van Delta Lloyd nl.
H. Jansen in Winterswijk.
Ik heb in maart 2016 een schade veroorzaakt aan een nagenoeg nieuwe I-phone van mijn zoon door een fles wijn om te stoten. Ik heb nog dezelfde dag de schade gemeld en foto,s aangeleverd.
De reparatie kostte 289 euro.
De I-phone was gekocht in september 2015 en kostte 899 euro.
Helaas was er geen aankoopnota maar wel het typenummer, het garantiebewijs (geldig tot december 2016) en het unieke Imeinummer waardoor kon worden aangetoond dat het toestel niet gestolen was.. Ook kon worden overlegd dat exact hetzelfde toestel nog steeds 899 euro kost. Tevens werd de originele reparatienota van 289 opgestuurd.
Na een ellenlange mailwisseling (kan ik bijvoegen) en telefoontjes besloot Jansen slechts 75% van de schade te vergoeden vanwege het ontbreken van de aankoopnota.
Ik heb aangevoerd dat dit nergens in de polisvoorwaarden beschreven stond.
Geen verdere reactie !!

Ik heb een WA verzekering afgesloten voor schade die ik heb veroorzaakt.
Die schade bedraagt 289 euro. Dat de benadeelde geen aankoopnota kan overleggen (maar wel alle gegevens die de waarde van het toestel aantonen) lijkt mij geen reden om slechts 75% van de schade te vergoeden.
Na diverse mail en telefoontjes blijft het stil.....

Wij vinden dat H.Jansen Assuantie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over H.Jansen Assuantie?