Wij vinden dat H.Wander Loodgieters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht H.Wander Loodgieters: Ik krijg niet eens een rekening tbv de verzekering voor het veel te hoge bedrag dat is berekend
Details
Klacht
op 9 november bel ik "loodgietercentrale" vanwege een lek in de waterleiding. Ik krijg dan meteen een telefoniste, die niet zegt dat ik met bedrijf van H. Wander spreek, maar zich voordoet als een 'landelijke centrale'.Men zou de volgende dag tussen 2 en 4 komen. Rond 5 uur melden zich 2 heren van bedrijf H. Wander. Die onderzoeken de lekkage maar hebben geen koperen leiding en koppelstuk bij zich (!!!! loodgieters!!!!).
Die moeten gehaald gaan worden. De heren gaan samen weg en komen ruim 3 kwartier later met een meter koperen leiding en een koppelstukje terug.
Dat wordt geplaatst. Dan wordt de leiding nog geïnspecteerd.
Een van de heren vraagt hoe laat afgesproken was dat men zou komen; anders zou avondtarief moeten worden berekend; maar omdat de afspraak 's middags zou zijn, was ik zo gelukkig voor het "normale" tarief in de prijzen te vallen.
Om half 8, dus ongeveer 2 1/2 uur na aankomst, inclusief een ritje om materiaal, krijg ik de rekening: € 88,-- per man per uur: berekend 4 uur en voorrijkosten:
Het aanbrengen van een koppelstukje en een stukje koperen leiding van 30 cm kost me meer dan € 500,-
Ik vraag om een formele rekening die ik zou kunnen gebruiken voor de verzekering. Na het uitblijven van een eerste reactie krijg ik vanaf het tweede telefoontje een onprofessionele mevrouw aan de telefoon die roept dat de uitzendkracht dat allemaal wel kan toezeggen, maar zij afhankelijk is van een koerier om de werkbon te krijgen. Na meer dan 7 weken heb ik de rekening nog steeds niet gekregen. De reactie van het bedrijf blijft ondanks alles uit.
Gewenste oplossing
- alsnog een verantwoorde rekening om in te dienen- een redelijk deel van de veel te hoge rekening terug
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.