Klacht H.Wander Loodgieters: onbereikbaar, oneerlijk, onprofessioneel bedrijf!

Romalya

Mijn ouders hadden Loodgieters centrale gebeld vanwege een slecht doorlopend toilet. Loodgieter was in eerste instantie op afspraak ter plaatse. Ondanks aandringen dat hij de tuin niet op hoefde te graven maar er via de kruipruimte bij kon wilde meneer dit toch doen. Uiteindelijk via de kruipruimte het probleem opgelost, er zat inderdaad iets in de afvoer. Bij het weghalen van de pot heeft hij wat roestige bouten moeten verwijderen. Deze zou hij halen en de volgende dag het toilet weer vast komen zetten na 13.00 uur. Meerdere malen gebeld en zelfs 2x toegezegd gekregen dat hij 100% zeker zou komen.Ook iedere keer aangegeven dat mijn vader van 83 niet mobiel is en dus ook niet vaak naar boven kan om daar het toilet te gebruiken. Laat op de avond bleek dat hij niet meer zou komen. Hij zou de volgende dag precies om 13.00 uur voor de deur staan om alsnog te doen. Weer meerdere malen contact gehad met de centralist (Jolanda), hij zou vanaf een uur of 15.00 's middags al in de buurt zijn dus het zou niet lang meer duren. Dingen die eerder besproken waren, waren volgens mevrouw niet waar, totdat wij aangaven gesprekopnames te hebben, daarna werden alle woorden verdraaid. Uiteindelijk is hij om 21.20 eindelijk gekomen. Om 22.00 kwam hij erachter niet de benodigde onderdelen bij te hebben en die zouden ze (met zijn maat) even gaan halen. Uiteindelijk is laat op de avond eindelijk de wc weer vast gezet.

Ons geld terug of in ieder geval een compensatie!

Wij vinden dat H.Wander Loodgieters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over H.Wander Loodgieters?