Klacht H.Wander Loodgieters: Slechte en dure service

R.L.M. van der Linden

Heb reparatie uit laten voeren voor lekkage van hangtoilet. Monteur is een kwartier bezig geweest. Hij had de afvoermachet met vet ingesmeerd, want deze was volgens hem uitgedroogd. De rekening was 158 euro excl btw arbeidskosten plus 65 euro excl btw voorrijkosten. Incl btw totaal 270 euro. Dit zijn mijn inziens woeker prijzen. Het toilet lekte daarna nog. Heb daarna nog een hele week gebeld en telkens werd er beloofd dat er een monteur kwam. Echter telkens werd ik later op de dag gebeld met allerlei redenen dat de monteur uitloop had en de volgende dag zou komen. Uiteindelijk is er weer een monteur geweest en deze zij dat het rubber van de watertoevoer niet goed was en heeft daar een nieuw in geplaatst. Toilet lekt nu inderdaad niet meer. De garantievoorwaarden kon ik niet zien, want de eerste monteur had mij de gele en blauwe kopie gegeven van de factuur. Het witte exemplaar waar de voorwaarden op vermeld staan heeft hij zelf behouden. De hoge prijs kwam volgens uitleg door de vakantietijd. Dit vind ik misbruik maken. Kortom voor mij een waardeloosbedrijf en zal deze zeker nooit meer benaderen.

Een oplossing is er volgens mij niet in deze. Mogelijk dat dit bedrijf de prijzen gaat aanpassen. Compensatie zou wenselijk zijn.

Wij vinden dat H.Wander Loodgieters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over H.Wander Loodgieters?