Klacht Haag Wonen: Schade door Installatie bedrijf Lievers die Haag wonen mag betalen

ron

De firma Lievers heeft schade gemaakt tijdens huisbezoek.Als je ze opbelt met het verzoek om de schade te gaan betalen lachen ze je gewoon uit.(letterlijk)De Firma Lievers heeft een radiator open gezet,waar overduidelijk,niet te missen 3 nieuwe tubes kit op lagen.De monteur is daarna vertrokken met de mededeling dat de thermostaat het weer deed zonder de radiator uit te zetten.(ik wist niet dat hij die had aangezet)Ik ben gelijk weggegaan en tegelijk de thermostaat uitgezet.Kom ik uren later weer thuis is de gang bloedheet en de thermostaat stond op nul en de verwarming deed het gewoon nog.Die tubes kit kon ik weggooien.Die heb ik nog geprobeerd te gebruiken maar harden gewoon niet meer uit.Omdat de Firma Lievers het alleen maar grappig vind en gewoon zegt dat monteurs geen spullen mogen aanraken van bewoners..(ze vragen wel telkens een trap of lamp) stel ik u als Hoofdaannemer aansprakelijk voor mijn schade veroorzaakt door dit aso bedrijfDe schade is 24 euro.

Zeggen dat je gewoon een beetje dom bent geweest en de schade gewoon betaald.Maar dat gaat de Firma Lievers niet doen.Dus haag wonen mag wat mij betreft als Hoofdaannemer de schade gaan vergoeden.

Wij vinden dat Haag Wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Haag Wonen?