Klacht Haag Wonen: slecht behandeld door woningbouwvereniging haagwonen

Klachtnummer
# 277594
Gebruiker
ron elfrink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

woningbouw heet groot onderhoud gedaan{ volgens bewoners renovatie} wij zitten al weken in de herrie en overlast van bouwvakkers . Wij werden 2 weken in noodwoning geplaatst Wij krijgen totaal geen compensatie terwijl sommige bewoners dat wel kregen meer dan 100 euro huursverhoging. alleen nieuwe kozijnen, nieuwe voordeur nieuwe badkamer nieuwe wc nieuw keukenblok schimmel niet aangepakt mijn tapijt moest eruit en krijg totaal geen compensatie waar ik het niet mee eens ben en ben het ook niet eens met de te hoge huursverhoging

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Haag Wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Haag Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen