Klacht Haagse Kozijnen: Een bedrijf wat veel beloofd, doch helaas niet nakomt.

Klachtnummer
# 253646
Gebruiker
Henry-Brede
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gestart met Kanon Kozijnen, Den Haag in mei 2012, vernieuwing kozijnen voorgevel. In de offerte beloofde men 15 jaar garantie. Offerte en levering waren correct. Leiding van het bedrijf was van Turkse nationaliteit. Personeel wat de plaatsing uitvoerde was van Bulgaarse nationaliteit.
In mei 2013, ging Kanon Kozijnen failliet en werd het bedrijf doorgestart door Haagse Kozijnen, Westvlietweg 104, Den Haag. In juli 2013 werd door mij contact opgenomen met het bedrijf omtrent de garantie op mijn kozijnen. Mij werd toegezegd dat het bedrijf Haagse Kozijnen de garantie had overgenomen.

Nu na 5 jaar vertoond het middenpaneel van de voordeur scheuren, waardoor inwatering mogelijk is.
Naar aanleiding hiervan meermalen getracht telefonisch contact op te nemen voor garantie met het bedrijf Haagse Kozijnen. Echter alle mij bekende telefoonnummers werken niet, zijn niet in gebruik, worden niet opgenomen of geven altijd de ingesprekstoon.
Vervolgens een schriftelijke klacht per email naar de mij bekende email adressen van het bedrijf gestuurd. (- wacht op antwoord)
Blijkens informatie op internet bleek mij dat vele personen een slechte ervaring hebben met het bedrijf.

De oplossing

Uitvoering van de beschreven garantie bepalingen.
Mogelijkheid van contact met dit bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Haagse Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Haagse Kozijnen?