Klacht Haagse Kozijnen: Wel aanbetaald, geen levering, geen contact

Klachtnummer
# 165341
Gebruiker
Ronaldo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Haagse Kozijnen heeft bij ons tot twee maal toe een kozijn ingemeten. Na de eerste keer ontvingen we een aanbetalingsfactuur die we voldaan hebben. Vervolgens bleek de opdracht kwijtgeraakt, verscheen er weer een monteur om in te meten. Al snel kwam er een nieuwe aanbetalingsfactuur. Inmiddels waren we zo verstandig om hier niet op in te gaan. Veel mailtjes en telefoontjes hadden GEEN ENKEL effect. Behalve: "we vinden dit heel vervelend en gaan het uitzoeken". Drie maanden verstreken. Ultimatum gesteld via aangetekend schrijven. Haagse Kozijnen reageert niet. Juridische actie aangekondigd..

De oplossing

Het aanbetalingsbedrag van 326,12 euro retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Haagse Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Haagse Kozijnen?