Opgelost door Haardjesland: Geen reactie op mails of telefoon

# 520621
J. Mosheuvel

Sfeerhaard gekocht, de kachel Ruby Fires Moderna niet helemaal ongeschonden uit de verpakking .
Ophanghaken, links laag, losgekomen. De puntlas begaf het toen ik de ombouw plaatste over de witte doppen. De ombouw hangt dus maar aan 3 haken , 2 rechts en 1 links boven.
Verder storing in vlamverlichting. Die gaat soms uit en is dan niet opnieuw aan te zetten zonder kachel helemaal uit te zetten en daarna soms nog niet. Soms doet ie het wel als verlichting zachter gezet wordt maar de lichtintensiteit verandert eigenlijk nauwelijks. Of te wel een rustig avondje vlam kijken heb ik nog niet gehad. Sinds 3 dagen ,nu 16 februari, doet verlichting het helemaal niet meer.
Verwarming doet het wel goed.
Navraag bij Ruby Decor bv in Broek op Langedijk leerde ons dat de haard die wij geleverd hebben gekregen een oud model is waar zij geen garantie voor hebben te geven.
Ik verwacht dat u een passende oplossing voor dit stotterende vlammenspel kunt geven en de bevestiging van de ombouw.
Ik verwacht dat ik nu wel antwoord krijg want mijn mail van 29dec 2020 en 29 januari 2021 zijn nog niet beantwoord. Telefoon verwijst op alle diensten naar website

Reparatie van kachel ( verpakking is niet aanwezig ) , met garantie, of geld terug.
Bedrijf heeft contact opgenomen en na excuses en uitleg over personeelsgebrek tijdens corona nieuwe voorzijde van haard ontvangen. Zelf lampen vervangen. Ik heb suggestie gedaan om e-mail en telefoon beter te beantwoorden en website geen doolhof te laten zijn want dat scheelt een hoop ergernis.

Ook een klacht indienen over Haardjesland?