Klacht Haardjesland: Haard ( Eclipe FX) gaat onverwacht aan en Haardjesland reageert NIET

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 493592
Gebruiker
FvdZ
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Haard gaat op onverwachte momenten aan. Meerdere malen gemeld en gevraagd om een leesbare handleiding, of om een langs te komen.
Helaas mails worden niet beantwoord en facebook wordt afgesloten.

Als sind begin dit jaar aan het mailen etc. Overigens de afmeting van de haard zijn ook al fout gemeld waar mijn contructie hiervoor verkeeerd was

Gewenste oplossing

Excuses. Een duidelijk handleiding of een bezoekje aan huis
Geboden oplossing
Nee, maar sluit maar af. Na het telefonisch gesprek heb ik (wederom) meerdere malen via diverse media hun proberen te bereiken met resultaat "0"
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Haardjesland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,


    Wij hebben u eerder aan de telefoon gehad. Met het verhaal dat u een timer ingesteld heeft. Om de timer uit het geheugen te halen. Dient u de timer op 00.00 te zetten. en doe dit voor de zekerheid voor alle dagen in de week.

    Helaas zit daar geen complete reset functie op de haard. dus het moet handmatig gebeuren.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy van de Laar.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Haardjesland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen